شاهزاده کوچولوشاهزاده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پسرآریایی

پسر عزیزم 100 روز شد

1391/7/23 11:14
885 بازدید
اشتراک گذاری

                              

مامانی ، ایشالله صدسالگی تو جشن بگیریم.فرشته مامان

 

 

                        

 

    بابا سینا به مناسبت هفته کودک وصد روزگی پسرم این ماشین شارژی برای پسرش خریده

 

                                                 

 

 

                                مبارکت باشه عزیز مامان

                                   هزارتا بوس برای عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا کوچولو
24 مهر 91 0:24
قبونت برم من خوش خنده کوچولو آرشیدا رو خم سوار ماخشینت میهکنی ؟؟


حتما خاله جونم
مامان آرشیدا کوچولو
24 مهر 91 0:33
http://fcetvat.tk/img/bcdf75ad237b.jpg

اینم هدیه من به ویهان نازم سفارشی سفارشی انجام شده ها


مرسی خاله جونی
ainaz
24 مهر 91 23:52
خاله قربونت بره دلم ضعف کرد مثل ماه شدی.مامان تاج کلی نازت داد.


مامان جونی منم خیلی دلم تنگ شده.دوست دارم خاله جون ، وبلاگ آینازجون درست کن .


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرآریایی می باشد