شاهزاده کوچولوشاهزاده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پسرآریایی

ویهان و مرواریداش

1391/8/12 20:00
540 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی (5.8.91)  دیدم خیلی دست می خوری شک کردم گفتم شاید پسریم داره دندون در میاره ،ولی از اونجایی که هنوز کوکچلویی فکرشو نمی کردم تا اینکه وقتی لثه دلبرمو دیدم ،دیدم دلبرکم دو تا مروارید سفید دراورده،مبارکت باشه مامان جون،پسرم سه ماه و بیست و هفت روزش بود که دندوناش به طور کامل  در اومد.

اینم کادوهایی که مامان وبابا به مناسبت دندون دراوردن دلبری براش خریدنهورا

                                                  

             کادوی بابایی                                                    کادوی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیه مامان پارسا
12 آبان 91 20:15
سلام پسرتون گلی شده ها ماشالا 10روز از پسر من کوچیکتره.به این زودی دندون درآورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[h


مرسی شما محبت دارید،والا خودم هم موندم
مامان آرشیدا کوچولو
15 آبان 91 23:20
خاله قبونش بره ویهان خاله جون شگد تو عجولی قبونت برم آرشیدا هم سر همون دوتا دندون جلو مونده ایشاالله شیشلیک خوردنت رو ببینم


مرسی خاله جونی
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 15:30
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرآریایی می باشد