شاهزاده کوچولوشاهزاده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پسرآریایی

ویهان و مهمانای عزیزش

1391/6/28 19:00
2,518 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون وباباجون وخاله  نغمه وعمو رضاوپرشاناوخاله نسترن وعمو مجیدوآیناز اومدن پیشمون اصفهان کلی بهمون خوش گذشت .کلی هم بیرون رفتیم هورا

 

عکس ویهان و مامان باباش در منارجنبان

 

 

پسرم داره شال مامانشو می کشه.مامان فدای فرشته کوچولوش بشه

اینجا هم نقش جهان پسر مامان مثل همیشه لالا کرده

اینم عکس باباجون ومامان جون با نوه های گلشون.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرشیدا کوچولو
29 شهریور 91 13:53
الهی بگردم چه خانواده کوچولوی خوشبخت شادی
آرشیدا کوچولو
29 شهریور 91 13:56
ویخان خوش گذشت کوچولوهه من مامانی لو اذیهت نکنی خا منم مامانی مو اذیهت نمی کنم ویخان ختما باهد بلا تولدم بیاهی ها
مامان آرشیدا کوچولو
29 شهریور 91 13:57
وای آفرین به این پدر بزرگ و مادر بزرگ و نوه های گلشون
مامان آرشیدا کوچولو
29 شهریور 91 13:58
نسیم آقا سینا که چاق نشده تازه از همه هم خوش تیف تره


مامان آرشیدا کوچولو
29 شهریور 91 13:59
لاغرو ، وش تیپو، تو که اصلا چاق نشدی
ویهان جیگر
29 شهریور 91 15:28
حتما ارشیدا جون.به مامانی میگم منو بیاره.پیشاپیشم تولدت مبارک دوست جونم
مامان اهورا
31 شهریور 91 10:08
سلام مامانی مهربون ممنون که به ما سر زدیدویهان خیلی ناز وخوشکلیه خدا حفظش کنه با اجازه لینک شدید پسرم یه دوست خوب دیگه پیدا کرد


سلام عزیزم .خواهش می کنم.شما لطف دارید.
خاله مرضیه
30 مهر 91 19:55
نسییییم چه قد خوشحال شدم عکساتو دیدم
خیلی دلم واست تنگ شده ، اصن تغییر نکردی
مثل همیشه ناز
چه قد نینی دارین شما
خدا واسه مامان باباهاشون نگهشون داره
بووووووووووووووووووووووس [

منم همینطور .دوست دارم نازنین


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرآریایی می باشد